Tevredenheid gegarandeerd - Bij Fiskars koop je met vertrouwen

Fiskars maakt het je gemakkelijk om de juiste gereedschappen te vinden voor wat je graag doet. Koop en probeer geselecteerde producten thuis maximaal 30 dagen uit. Als je niet helemaal tevreden bent, betalen we het aankoopbedrag terug.

Tevredenheid gegarandeerd - Bij Fiskars koop je met vertrouwen

Fiskars maakt het je gemakkelijk om de juiste gereedschappen te vinden voor wat je graag doet. Koop en probeer geselecteerde producten thuis maximaal 30 dagen uit. Als je niet helemaal tevreden bent, betalen we het aankoopbedrag terug.

De meest betrouwbare keuze als je op zoek bent naar de juiste gereedschappen

Al bijna vier eeuwen lang wordt Fiskars gedreven door een onverzadigbare nieuwsgierigheid en innovatiedrift, met een diep respect voor de natuurlijke hulpbronnen die ons ondersteunen. Fiskars handhaaft de hoogste tijdloze waarden voor de productie van hoogwaardige, gebruiksvriendelijke en milieuvriendelijke gereedschappen.

Daarom bieden wij je een tevredenheidsgarantie. Zodra je ons merk leert kennen, hoef je niet verder te zoeken naar de uitmuntende creativiteit en functionaliteit die al je dagelijkse activiteiten zoveel leuker maken.

Klantenservice
De meest betrouwbare keuze als je op zoek bent naar de juiste gereedschappen

Hoe vraagt u uw terugbetaling aan?

Als je om welke reden dan ook niet helemaal tevreden bent, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice om je terugbetaling in het kader van de tevredenheidsgarantie aan te vragen. Vermeld in je bericht:

  • Waarom je niet tevreden bent over het product
  • De datum en plaats van aankoop

De klantenservice neemt contact met je op om je contact- en bankgegevens te vragen om de terugbetaling te kunnen uitvoeren. Let op: het delen van deze informatie per e-mail met de klantenservice levert geen beveiligingsproblemen op. Je gegevens worden vertrouwelijk behandeld en worden verwijderd zodra we ze niet langer nodig hebben. Zie ons privacybeleid voor meer informatie.

Actievoorwaarden Happiness Garantie

Hoe vraagt u uw terugbetaling aan?

Gemaakt voor het welzijn van mens en planeet

Fiskars producten zijn ontworpen om lang mee te gaan dankzij de hoogwaardige materialen en strenge tests waaraan ze worden onderworpen. Naast de originele levenscyclus bieden we je ook manieren om je favoriete Fiskars gereedschappen een tweede leven te geven.

Van Xsharp slijpers om botte messen te slijpen, onderhoudskits en reserveonderdelen: we doen ons best ervoor te zorgen dat je altijd volop van je gereedschappen kunt genieten terwijl het effect op de planeet zo klein mogelijk blijft.

Bekijk de Fiskars Onderdelen en Onderhoudsproducten

Lees meer over duurzaamheid bij Fiskars
Gemaakt voor het welzijn van mens en planeet

Veelgestelde vragen

Voor welke producten geldt deze Happiness Garantie?
De Happiness Garantie geldt voor alle Fiskars en Fiskars Pro producten die bij distributeurs in Nederland, België of Luxemburg zijn gekocht.

Wat is de termijn om het product terug te sturen als ik niet tevreden ben?
Als u niet helemaal tevreden bent nadat u het product thuis hebt uitgeprobeerd, stuur het dan binnen 30 dagen na uw aankoop aan ons terug.

Heb ik een aankoopbewijs nodig om mijn geld terug te krijgen?
Voeg een kopie of foto van uw aankoopbewijs bij uw retourpakket. Verpak het product in een geschikte transportverpakking en voeg het origineel of een kopie van uw aankoopbewijs bij.

Hoe lang duurt het om mijn geld terug te krijgen?
Wij zullen het voor het product betaalde bedrag terugbetalen door overschrijving op de rekening waarvan u ons uw bankgegevens hebt verstrekt. De verwerking kan tot 15 dagen na ontvangst van het pakket in onze kantoren duren.

Ik heb een Fiskars product cadeau gekregen en ik ben er niet tevreden over. Wat moet ik doen?
De Happiness Garantie is niet van toepassing op producten waarvoor geen duidelijk aankoopbewijs bestaat, d.w.z. producten die als geschenk zijn ontvangen. U kunt de persoon die u het product heeft gegeven echter vragen of hij een aankoopbewijs heeft dat u bij uw retourzending kunt voegen.

Ik heb het Fiskars product betaald met een cadeaubon. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
De Happiness Garantie is niet van toepassing op producten die gekocht zijn met cadeaubonnen of als onderdeel van een "gratis product" aanbieding voor de aankoop van andere producten.

Geldt de Happiness Garantie alleen voor defecte of kapotte producten?
De Happiness Garantie geldt niet als het product geen duidelijk technisch of ander defect vertoont, maar alleen als het product niet aan de verwachtingen voldoet en u het wilt retourneren. Als u een defect product wilt retourneren, moet u contact opnemen met de winkelier waar het product is gekocht of met onze klantenservice.

Als u niet zeker bent van de juiste manier om het product te retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice op consumerservice.Netherlands@Fiskars.com.

Moet ik betalen voor de retourzending?
De retourverzendkosten zijn uw verantwoordelijkheid als verzender en worden niet terugbetaald. De verzender is ook verantwoordelijk voor de juiste verpakking van het product in een geschikte verpakking, zodat het product tijdens het vervoer niet wordt beschadigd.

Ik kocht het product online en betaalde voor de levering. Krijg ik de leveringskosten vergoed?
Fiskars alleen de aankoopprijs van het product, zonder leverings- of transportkosten.

Waar vind ik de actievoorwaarden voor Happiness Garantie?
Bekijk hier de actievoorwaarden.

Ik heb nog vragen over de Happiness Garantie, met wie kan ik contact opnemen?
Als u vragen heeft over onze Happiness Garantie en de procedure voor het retourneren van een product, neem dan contact op met onze klantenservice op consumerservice.Netherlands@Fiskars.com voor hulp.

Fiskars biedt gereedschappen voor alle soorten binnen- en buitenklussen.